Kürtaj

İstenmeyen gebeliğin sonlandırma işlemi olan kürtaj ciddi bir tıbbi müdahaledir. Yasal prosedürlere ve tıbbi kuralla uymak gereklidir. Bu kurallara uyulursa tıbbi tahliye işlemi kısa sürede gerçekleştirilir.

Hastalarımın konforu için hafif bir genel anestezi altında ve ultrason eşliğinde kürtaj işlemini yapmayı tercih ediyorum. Hasta güvenliği ve bilgi mahremiyeti ise en çok dikkat ettiğimiz konudur.

2.Kürtaj Sonrası Nelere Dikkat Edilir?

3.Kürtajla İlgili Yasal Durumlar Nelerdir?

Kürtaj Nedir? Nasıl Yapılır?

Her tıbbi müdahale gibi önemli bir işlemdir

Kürtaj  tıbbi ve kanunlar sınırlarında plansız gebeliklerin sonlandırılması işlemidir. Yasal olarak 10. gebelik haftasına kadar isteğe bağlı kürtaj işlemi yapılır. Anestezi altında ağrısız vakum yöntemi ile yapılan kürtaj en az yan etkisi olan yöntemdir.  Ben genellikle Medihaus Cerrahi Tıp Merkezi , Medicana ,  hastanelerini ve bu hastanelerin sahip olduğu modern vakum yöntemlerini tercih etmekteyim. Hasta  isterse lokal anestezi uygulanır. Ayrıntılı bilgi almak için bize yazabilir, arayabilir veya sms atabilirsiniz.

Dijital Tablet Kullanımı Doktor

Kürtaj Fiyatları Ne Kadar?

Kürtaj fiyatını almak için, direkt arayabilir WhatsApp, SMS veya email  bize ulaşabilirsiniz.

Kürtaj fiyatlarını net olarak internet sitesinden vermek tıbbi etik açısından mümkün değildir. Kürtaj işlemi ücreti gebeliğin haftasına, hastanenin aldığı ücrete ve anestezi tipine göre değişir. 2018 yılındaki kürtaj fiyatları hakkında net bilgi almak istiyorsanız dilediğiniz zaman bizi arayabilir veya iletişime geç düğmesine  basarak gelen formu doldurup bize gönderebilirsiniz. En kısa zamanda size dönerek ayrıntılı bilgi veririz. Hastalarımızın hasasiyetine önem verdiğimiz gibi etik kurallara da önem veriyoruz.

Hasta Bilgileri Gizlidir.

Gizlilik Taahütnamesi

Muayenehaneye başvuru nedeniniz ve size ait kaydedilen tüm bilgiler sizin yasal haklarınız kapsamında   TÜMÜYLE GİZLİ   tutulacaktır. Başka şahıslara hastalığınız, tedaviniz ve şikayetiniz hakkında bilgi verilmesi mümkün değildir.Bu konu kanun ile güvence altındadır.

( TC Sağlık Bakanlığı Hasta Hakları Yönetmeliği RG 01.08.1998 ,23420 )

1. Kürtaj Nedir? Nasıl Yapılır?

Kürtaj Hakkında Bilinmesi Gerekenler /Sık Sorulan Sorular

Kürtaj kaç haftaya kadar yapılır?

Kürtaj 10.gebelik haftasına kadar yasaldır. Bu on haftalık süre son adetin 1.günü ile başlar.

Kürtaj Fiyatı Nedir?

Kürtaj fiyatı gebeliğin kaç hafta olduğu, hastaya yapılacak müdahale, anestezi tipi, hastane fiyat politikasına göre değişir. Kürtaj ücretini öğrenmek için muayene olmak buna cevap alacağınız en kısa yoldur. Bebek aldırma (kürtaj ) fiyatı için bize whatsapp dan yazabilirisiniz.

Sağlık ocağı veya ailemizin haberi olurmu?

Hayır kesinlikle olmaz bilgi mahremiyeti en değer verdiğimiz hasta hakkıdır. Bu konuda hassasiyetimiz çok fazladır. Tüm HASTA BİLGİLERİ GİZLİDİR. Asla Paylaşılmaz.

Bir kadın hayatında kaç defa kürtaj olabilir?

Sayı sınırı olmasa da kürtaj korunma yöntemi değildir, bir cerrahi işlemdir. Kendine ait yan etkileri olabilir.

Kürtaj sonrası kısırlık olur mu?

Hayır, kürtaj kısırlığa sebep olacak bir müdahale değildir. Özellikle vakum kürtaj tekniği kullanıyorum. Küret kullanmıyorum ki rahim zarında yapışıklık olamsın.

Kürtaj sonrası adet ne zaman görülür?

Kürtajdan sonra yaklaşık 30-40 gün sonra ilk adet görülür. Bu adet biraz fazla olabilir. Endişe etmemek gerekir.

Kürtajı Nerede Yapıyorsunuz?

Kürtaj işlemi hastanede kadın hastalıkları ve doğum uzmanları tarafından yapılmaktadır. Kürtaj olacağınız merkezdeki uzmanın deneyimi, tecrübesi ve merkezin gerekli aletler, sterilizasyon açısından kapasitesi önemlidir. Genel anestezi altında yaptığımız kürtajlarda anlaşmalı olduğumuz , ekibine ve sterilizasyonuna güvendiğimiz sağlık kurumları ile çalışmaktayız. Medicana international, Medihaus Cerrahi merkezi, bunlardan başlıcalarıdır.

Düşük hapı veya iğnesi nedir?

Halk arasında bu isimle anılan çeşitli hormonlar içeren ilaçlar vardır. Fakat bunlar genelde düşüğe neden olmaz, hasta ara kanama görür gebelik genelde devam eder ve hastada bunu fark etmez. Dolayısı ile asıl yapılması gerekli olan tıbbi müdahaledir. Kürtaj yaptığımız kurumlar Medicana, Medilife ve özellikle de Medihaus Cerrahi merkezidir.

Düşükden sonra kürtaj şartmıdır?

Eğer bütün gebelik materyali tamamen düşmemişse ve parça kalmışsa, kanama varsa kürtaj gereklidir. Gebelik materyali tamamen düşmüşse ve kanama yoksa kürtaj yapılmayabilir.

İkinci veya üçüncü kürtaj risklimidir?

İlk kürtajda olduğu kadar nadir riskler ikinci ve üçüncü kürtajlarda da vardır. Ekstra başka bir risk taşımaz. Ama kürtajın bir doğum kontrol yöntemi olmadığı unutulmamalı.

Kızlık zarına zarar vermeden kürtaj yapılır mı?

Kızlık zarı çok geniş  olanlarda mümkündür.Tecrübeli bir kadın doğum uzmanı genel anestezi  ve uygun ekipmanla bunu yapabilir

Kürtaj olduğum sonradan anlaşılır mı?

Kesinlikle anlaşılmaz. İşlemden hemen sonra bile Kadın doğum hekiminin dahi  anlaması çok zordur.

Kürtaj videosu izlemek uygun mu?

Hastalara bu tür girişimsel işlemlerle ilgili video ve görüntüleri izlemelerini genellikle önermeyiz Sadece korkunun artmasına neden olur.

Kürtaj da ağrı olurmu?

Uygun anestezi  ile hiç ağrınız olmaz. Anestezi uyulması kısa süreli ve yüzeyeldir. Büyük ameliyat anestezisi uygulanmaz. Rahat uyur ve uyanırsınız.

Kürtaj için hangi yöntemi kullanıyorsunuz?

Standart ve en kaliteli yöntem vakum kürtajdır. Vakum kürtaj yöntemi ile kürtaj (bebek aldırma) işlemi güvenli bir tıbbi işlemdir. Anestezi altında yaptığım vakum kürtajda aynı zamanda ultrasonografi ile de kontrolü sağlıyorum.

Kürtaj işlemi ne kadar sürer?

Kürtaj işlemi 15 dakikalık bir işlemdir. Kısa süreli bir uygulamadır.Yapılan işlem sonrası toparlanma da kısa sürede olur. kısa bir dilenme sonrasında işinizden kalmanız gerekmez.

Bekar kadınlar kürtaj olabilir mi?

Kanuna göre 18 yaşından büyük bekar bayanlar isterse kürtaj olabilir. Herhangi bir kişiden izin almasına gerek yoktur.

Evli kadınlar kürtaj için eş rızası gerekir mi?

Evli kadınların eşinin rızası gereklidir. Buda hastanede imzalanan bir form ile kolayca  halledilir.

Kürtajdan sonra hastanede yatmak gerekir mi?

Kürtajdan sonrası yatmak gerekmez. 1 saatlik dinlenme yeterlidir. Kürtaj sonrasında az kanma olur.

Her kürtaj ilşemi sonrasında kan uyuşmazlığı iğnesi olmak gerekir mi?

6 haftadan önce kan akımı olmadığı için gerekli değildir. 6-10 hafta arsında ise evet olunmalıdır.

Kürtaj sonrasında spiral ne zaman takılır?

Kürtaj esnasında takılabilir ama tercihen 1 ay sonra takmak gereklidir. Ara kanama düzensizlik olabilir.

Kürtajdan ne kadar sonra banyo yapabilirim?

Kürtaj olduğunuz gün banyo yapılır.Ayakta banyo yapılmasını tercih ederiz. Vajinal enfeksiyonlardan kaçınmak amacıyla.

Kürtaj olmak için yanımda olması gereken evraklar nelerdir?

Özel muayenehanelerde yasal kürtaj olmak için sadece nüfus cüzdanınızın yanınızda olması yeterlidir. Başkaca bir evrak yada belge istenmemektedir.

Kürtajdan sonra havuza veya denize girebilir miyim?

2-3 gün girmemek uygundur. Enfeksiyonlardan kaçınmak amacıyla dikkat etmek gereklidir.

İstenmeyen gebelikte bitkisel çözüm mümkün mü?

Kesinlikle mümkün değil. İnternet de aspirin, maydanoz, mavi kohoş, goji berry gibi birçok öneri bulacaksınız. Asla bunlara itibar etmeyin. Hatta aspirinin yüksek doz kullanımını tavsiye edilen yazılar , hayatınızı dahi riske eder. Vakum kürtaj yöntemi ile garantili bir şekilde, modern steril şartlarda tecrübeli bir hekime başvurmanız en sağlıklısı olacaktır.

Acıbadem hastanesi kürtaj fiyatları ?

Kurumların kürtaj fiyatları değişkendir. Bazı kurumlarda kürtaj işlemine izin verilmez. Devlet hastanesinde kürtaj işlemi yapılmamaktadır. Acıbadem hastanesinde de kürtaj işlemi yapmaktayım. Diğer alternatif anlaşmalı kurumlarım Beylikdüzü Medicana Hastanesi, Medihaus cerrahi hastanesi, Kolan hastanesidir.

Nerede kürtaj yaptırabilirim?

Kürtaj işlemi için ilk olarak muayene olmanız ve gebeliği doğrulamamız gerekir. Bundan sonra size en uygun yere beraber karar vermek mümkündür. Beylikdüzü kürtaj işlemi için değerlendireceğimiz alternatifler bulunmaktadır.

5 haftalık veya 6 haftalık gebeliklerde kürtaj yapılır mı?

Gebelik kesesi görülünce kürtaj yapmak gerekir. Çünkü rahim içi kesenin görülmesi gebeliğin kanıtıdır. 6. haftada kese daha rahat görülür.

7 haftalık veya 8 haftalık kürtajlar vakum yöntemiyle yapılabilir mi?

Modern vakum yöntemi ile 7-8 haftalık kürtaj işlemi yapılır. Hastalarım anesteziden dolayı hiç acı hissetmez.

9 haftalık veya 10 haftalık kürtajlar lokal anestezi ile yapılabilir mi?

Yasal sınırı aşmamak kaydı ile 10 haftaya kadar kürtaj işlemi yapılır.Genel anestezili yapmak daha doğrudur . Bu anestezi hafif bir anestezi olup vakum kürtaj işlemi bitince hızlıca vucuttan atılır. Etkisi çabuk geçer.

Kürtaj sonrası ne zaman adet görürüm? Gebelik ne zaman mümkün olur?

Adetleriniz düzenli ise kürtaj sonrası adet 35 günü bulabilir. Bu süre içinde ovulasyonunuz (yumurtlamanız) devam ettiği için gebelik mümkündür. Korunmanız gerekir.

Kürtaj (bebek aldırma ) işlemi öncesi birşey yenir mi?

Muayene için açlık gerekmez . Ciddi bir müdahale olan kürtaj işleminde anestezi olacağı için 6 saatlik bir açlık tercih edilir.

İstenmeyen gebelikte ağır kaldırmak, koşmak zıplamak gibi aşırı efor ile düşük yapmak  mümkün mü?

Kesinlikle mümkün değil. İnternet buna benzer sizi yanıltacak birçok öneri bulacaksınız. Asla bunlara itibar etmeyin. Bunları yapıp orta derecede kanaması olan hastalar düşük yaptığını sanıp yanılırlar. Vakum kürtaj yöntemi ile garantili bir şekilde, modern steril şartlarda tecrübeli bir hekime başvurmanız en sağlıklısı olacaktır.

Beylikdüzü Medicana hastanesi kürtaj

fiyatları ?

Medicana hastanesi kürtaj işlemini sık yaptığım bir hastanedir. Kurumların kürtaj fiyatları değişkendir. Bazı kurumlarda kürtaj işlemine izin verilmez. Anestzi tipi, gebeliğin haftasına göre değişken bir fiyat uygulanır. Telefon veya whatsapp ile net fiyat bilgisi alabilirsiniz.  telefon numaramız 05533130859 ve mueynehane numaramız 02128725759 dur

web sitemizde  sık aranan kelimeler

Kürtaj, kürtaj ücreti, kürtaj fiyatı, kürtaj yapan doktorlar, kürtaj fiyatları 2018, kürtaj yapan yerler, gizli kürtaj, vakum kürtaj, beylikdüzü kürtaj, avcılar kürtaj, büyükçekmece kürtaj, çorlu kürtaj, tekirdağ kürtaj, silivri kürtaj, küçükçekmece kürtaj, bahçeşehir kürtaj, kürtaj fiyatları istanbul, kürtaj fiyatı avrupa yakası, avrupa yakası kurtaj fiyatları, istenmeyen gebelik, bebek aldırma, beylikdüzü kürtaj yapan yerler, medicana kürtaj fiyatı, medilife kürtaj fiyatı, kolan hastanesi kürtaj, acıbadem kürtaj, reyap hastanesi kürtaj, esencan hastanesi kürtaj fiyatları,

Bize Ulaşın Sizi Arayalım

Büyükşehir mah.Cumhuriyet cad.

Ekinoks Rezidans  E2 blok D 57

Beylikdüzü İstanbul

Kürtaj hakkında asistanım Esra hanımdan ayrıntılı bilgi almak için aramaktan çekinmeyin.

Tüm Sorularınız İçin Yazın

Op.Dr.Fatma Gençtürk Özer

Kadın Hastalıkları ve Doğum Uzmanı

CİSED sertifikalı Cinsel Terapist, ISAGSS sertifikalı Genital Estetik Uzmanı

Bu sitede yer alan bilgiler, kişileri bilgilendirmek amacıyla hazırlanmış olup, hiç bir şekilde hastalıkların tanı veya tedavisinde kullanılamazlar. Sitemiz Sağlık Bakanlığı 15/2/2008 tarih ve 26788 numaralı yönetmeliği 29. maddesine göre sunduğumuz hizmet ile ilgili konularda bilgilendirme amaçlı tanıtım ve ilan kapsamında hazırlanmıştır.

©2018 by drfatmagencturk.com.